Isnin, 7 Mei 2012

Siapakah Pengganas sebenar?

15 Jamadil Akhir 1433H

 Salam...

Tetibe hari ni aku teringat aku ada menonton sebuah video yg aku rase terbaik utk menjawab soalan siapakah 'terrorist' sebenar.. Aku sgt geram dan marah apabila umat Islam sering dikaitkan dengan pengganas.. Aku tahu ini mmg kerja2 "mereka" yg hendak membusukkan nama Islam dengan mengaitkan setiap pertelingkahan & peperangan itu telah dimulai oleh org Islam yg mereka gelar terrorist.. Walaubagaimana pun aku tetap bersyukur kerana disebabkan kesungguhan mereka untuk meyakinkan semua org di dunia Islam ini mengajar penganutnya untuk menjadi pengganas tetapi sebaliknya yg telah berlaku.. Aku lihat semakin ramai manusia yg telah memperoleh hidayah dari Allah S.W.T.. dan setiap hari umat Islam semakin bertambah.. Syukran ya Allah, Sesungguhnya setiap apa yg berlaku itu, pasti terdapat hikmah.. Semoga korang suka dengan video yang hendak aku kongsikan hari ni dan aku harap setiap diantara kita akan tersedar dari lamunan siapakah golongan pengganas yg sebenar.. Selamat menonton!

 

P/s: Islam itu indah, selamilah ia dan anda akan memperoleh kebahagiaan & ketenangan.. InsyaAllah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...