Jumaat, 20 April 2012

Best Deals

Salam...


jam menunjukkan tepat jam 3.33pm.. ape yg aku dah wat kt opis hari nie? frankly speaking hampir xde pape yg aku wat slain membaca blog, berFB, baca mails dan cuba mendalami bagaimana nak membuat blog yg bagus.. patotnya aku xley wat camnie sbb skang ni waktu keje tapi aku rase dengan wat benda2 ni jer baru aku x membuang masa kat opis nie.. so, ape sbenarnya yg aku nak share dengan kalian sume? okeh aku dah tau.. kowang sume mesti tau pasal website yg menawarkan deal2 yg menariks kan macam milkadeal, groupon dan dealmates? tahukan anda yg kita bole view sume deal2 yg menariks itu dalam satu website yg dipanggil ilovedeals? ngan site ni kowang x perlu sesusah nak bukak satu2 website utk cari the best deal.. bile gi jer kt ilovedeals konpem kowang akan jadi rambang mata cam aku.. aku dah addicted ngan website ni sehinggakan ianya menjadi website wajib utk di "view" stiap hari bekeje..  hehehe nak kene ada iman yg kuat bila nak tgk site ni sebab kebanyakkan deal adalah deal yg amat menarik skali gitu.. so far, aku dah beli more than 20 deals.. giler x? tapi aku rase ade org yg lagi gila dari aku.. :p ni pun kira dah control nafsu, kalau nak diikutkan mau terlebey lebey jadinyer.. bile aku rase deal tu besh aku takkan segan silu kongsi ngan member2 yang ade kat Facebook so dowang pun bole menikmati nyer bersama..

4games for RM16 instead of RM32

RM178 instead of RM339

RM65 instead of RM300

yang kat atas ni adalah di antara deal2 yg aku dah terbeli.. huhu berbaloi tak kowang rase? owh btw, nak ingatkan kowang jugak check bebetul coz sometimes ade gak deals yg merepek especially utk gadgets and hotel coz bile compare harga sbenarnya kt luar bole dapat lagi murah.. biasalah org bisnes bukan sumenyer jujur.. okay stakat ini sahaja buat hari ini.. akan ku sambung perkongsianku dengan kalian di lain hari dan waktu yeh.. yg pastinyer weekend aku mmg takkan mengupdate blog sebab akan sebok bersama keluarga dan kerja2 rumah.. huhuhu

p/s: buat2 paham jer dengan apa yg cuba aku sampaikan di sini.. kalau x paham jugak jangan segan silu untuk bertanya ok.. Smoga hari Jumaat yg penuh barokah ini berakhir dengan indah.. amin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...