Jumaat, 20 April 2012

Akhirnya..

tercapai sudah hasrat ku untuk memulakan blog.. dah lama sangat ingin membuat blog tapi xtau cara dan bagaimana.. lagipun mungkin dah tertulis belom tiba masanya untuk ku memulakan blog sehinggalah hari ini... thanx to lisa yg buat aku lg semangat nak mulakan blog... alhamdulillah.. syukur.. Yahoo! ha hah aku dah over excited dah nie.. banyak sangat benda yg ada kat dalam kepala otak aku nie yg aku nak share ngan kowang tp x tau nak mula dari mana.. wahhh tolong-tolong camno nie.. huhu

Sgt happy so aku nak share ngan kowang pic anak2 aku.. Syukur pada Allah sebab kurniakan aku zuriat.. Akan ku pegang amanah dalam mendidik anak2ku sehingga menjadi insan yg berjaya di dunia & akhirat selagi aku bernyawa, InsyaAllah.. amin...

Ayuni Widad Azlan

Habib Ahmad Azlan
p/s: sangat happy!

2 ulasan:

  1. oh wowww akhirnyaaa ko blogging hehe.keep it up. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanx beb.. setelah beratus ratus blog yg aku baca akhirnya dengan izin Allah blog ko juga yg telah membakar semangat..

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...