Selasa, 10 Julai 2012

Motivasi ke arah kebaikan dunia & akhirat

20 Syaaban 1433

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam, moga hari ini adalah lebih baik dari semalam buat kita semua.. pejam celik, pejam celik sembilan hari lagi kita semua akan menyambut bulan Ramadhan yg penuh rahmat.. aku berdoa agar kita semua diberi kesempatan untuk bertemu Ramadhan dan melakukan ibadah sebanyak-banyaknya kerana di bulan ini lah kita Allah begitu bermurah mencurahkan pahala kepada hamba-hambaNya... 

Memandangkan nak masuk Ramadhan ni, mari kita membuat persiapan agar dapat melakukan ibadah dengan lebih khusyuk & ikhlas kerana Allah s.w.t.. Rasanya dah terlalu lama aku terleka dengan kehidupan dunia, syukur Allah masih memberi peluang pada aku utk mengingatiNya.. Sempena nak merubah diri kepada yg lebih baik jom kita perdengarkan di Youtube koleksi motivasi bersama ustaz Ebit Lew di 
IKIMfm.my. Aku memang rekemen korang semua dengar motivasi dr ustaz Ebit nie.. susah aku nak cakap kenapa tp korang dengarkan sendiri.. moga aku dan kita semua memperoleh hidayah dr Allah s.w.t.. amin.. 

Terdapat 25 siri kesemuanya.. Jomm! :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...