Selasa, 12 Jun 2012

Lagu tahun 80an - English

22 Rejab 1433H

Salam..

Tengok tajuk mcm besh jer lagu tahun 80an. Aku letak tajuk tu bukannya bermaksud aku nak senaraikan sumer lagu yg femes masa zaman ni.. yg aku nak highlight cume ade beberapa lagu je yg aku rase xley nak lupa sampai skang and aku rase kalau lagu2 ni masih berkumandang, anak2 kita pun akan suke ngan lagu2 nie.. lagu2 zaman skang ni kebanyakkannya mmg x kene ngan selera aku & mcm dah x tentu arah lagu nyer.. jadi mmg tak heran kalau korang tanya aku apa lagu terkini, sapa penyanyi yg femes, lagu apa yg top 10.. ermm konpem aku x tau.. yg aku tau skang negara tgh sebok mempromosi parti masing2 utk mentadbir negara.. okay kita lupekan pasal tu.. berbalik kepada tajuk asal, haa ni aku nak kongsi sikit 2, 3 lagu kegemaran aku dari sejak aku kecil sampai lar skang nie..

1. We are the World - 1985
    Written by Michael Jackson and Lionel Richie.


2. Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You

3. Richard Marx - Now & Forever , Right here waiting


4. Wham! - Wake Me Up Before You Go Go ( ni lagu mase hari sukan aku mase tadika tahun 1986) perghh mmg takley lupe)

5. Kenny Loggins - Footloose




6. My Endless Love - Song by: Diana Ross and Lionel Richie

7. Irene Cara - Fame

8. Culture Club - Karma Chameleon

9. Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You

10. Belinda Carlisle - Heaven Is a Place On Earth

11. Bill Medley & Jennifer Warnes - The Time of My Life

12. Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You

13. Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much

14. Martika - Toy Soldiers

15. Elton John - Sacrifice

16. Lisa Stansfield - All Around The World

17. Natalie Cole - Miss You Like Crazy

18. Air Supply - The One That You Love


erm udah2 ler tu.. kalau nak senaraikan mmg terlalu byk. yg aku senaraikan ni secara random je.. korang comparekan ler sendiri beza x lagu zaman dulu ngan zaman skang? ehh tapi yg aku senaraikan nie sume lagu omputih jer.. lagu melayu tahun 80an pun byk gak yg besh.. cume aku x sempat nak senaraikan.. hehehe 
okeh.. selamat cari sendiri lagu2 nie yer mana2 yg aku tak upload tu.. :p



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...